Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1.
|
Živilė Mikalauskaitė | Švietimo pagalbos ir neformaliojo ugdymo skyriaus vedėja |
Pirmininkė
|
2.
|
Virginija Balčiuvienė
|
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo skyrių vedėja
|
Pirmininkės pavaduotoja
|
3.
|
Loreta Arulienė
|
Pradinio ugdymo vyr. mokytoja
|
Sekretorė
|
4.
|
Gitana Nortimaitė - Muzikevičienė
|
Direktorė
|
Narė
|
5.
|
Renata Masalytė |
Socialinė pedagogė
|
Narė
|
6. | Asta Vaitiekūnienė | Psichologė | Narė |
7.
|
Asta Aleksienė
|
Psichologė, pradinio ugdymo vyr. mokytoja
|
Narė
|
8.
|
Danutė Šukelienė
|
Specialioji pedagogė metodininkė, istorijos vyr. mokytoja
|
Narė
|
9. | Valdas Šereika | Specialusis pedagogas | Narys |
10.
|
Jonata Čerašova
|
Logopedė
|
Narė
|
11.
|
Mažena Latvis
|
Pradinio ugdymo mokytoja
|
Narė
|
12.
|
Kristina Tokarienė | Užsienio kalbų vyr. mokytoja |
Narė
|
Kontaktai
El. paštas vgkomisija@bukiskioprogimnazija.lt
Vaiko gerovės komisijos narių funkcijos
Švietimo pagalbos ir neformaliojo ugdymo skyriaus vedėja – komisijos pirmininkė, atsakinga už Komisijos darbo organizavimą ir krizių valdymą:
- Vadovauja Komisijos darbui (vadovaudamasi Progimnazijos vaiko gerovės komisijos darbo reglamentu).
- Koordinuoja prevencinių programų įgyvendinimą, teikia siūlymus mokyklos direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
- Rūpinasi mokinių mokymosi sėkme - atsako už mokinių mokymosi pasiekimų stebėsenos koordinavimą, gerinimą ir mokymosi pagalbos organizavimą.
- Įvykus krizei mokykloje, t. y. netikėtam įvykiui, sutrikdančiam visos ar didesnės mokyklos bendruomenės dalies ar atskirų jos narių veiklą, įvertina krizės aplinkybes ir parengia, bendradarbiaujant su mokyklos direktoriumi ir mokyklos vaiko gerovės komisija, krizės valdymo mokykloje planą.
- Rekomenduoja pedagogams kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse.
Socialinė pedagogė - atsakinga už vaikų ir mokinių socialinį ir emocinį ugdymą, socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui organizavimą, mokyklos patyčių situacijos, prevencijos ir intervencijos stebėsenos koordinavimą, krizių valdymą:
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus.
- Renka informaciją ir organizuoja socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui teikimą (maitinimą, pavežėjimą, aprūpinimą mokinio reikmenimis ir kt.).
- Koordinuoja mokyklos patyčių stebėsenos, prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą.
- Inicijuoja apklausų ir pranešimų apie patyčias duomenų aptarimą, patyčių prevencijos ir intervencijos priemonių planavimą vaiko gerovės komisijoje.
- Rūpinasi mokinių mokymosi sėkme - nagrinėja pamokų nelankymo, nesėkmingo mokymosi priežastis, elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo pasiekimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą, atlieka funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo 14 straipsnio 7 dalyje.
- Teikia rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas.
- Konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdama į mokyklos bendruomenės poreikius, prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus.
- Organizuoja mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse.
- Krizės mokykloje metu teikia informaciją mokiniams, jų tėvams, dalyvauja pokalbiuose.
- Teikia siūlymus dėl prevencinių priemonių įgyvendinimo mokykloje.
- Komisijos pirmininkui išvykus į komandiruotę, sergant ar atostogaujant, atlieka jo funkcijas.
Specialioji pedagogė (as) - logopedė – atsakinga už mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtraukųjį ugdymą:
- Renka informaciją vaikų ir mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminiam įvertinimui ir teikia siūlymus dėl specialiojo ugdymo skyrimo Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
- Jei būtina, siūlo tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko specialiuosius poreikius įvertinti Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje.
- Teikia siūlymų ir rekomendacijų tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams, mokyklos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų pritaikymo, specialiųjų mokymo ir techninės pagalbos priemonių naudojimo.
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams ir mokiniams įsisavinti ugdymo turinį.
- Rūpinasi vaikų ir mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sėkme – stebi mokinių, besimokančių pagal pritaikytas, individualizuotas programas, mokymosi pasiekimus ir pažangą, inicijuoja pasiekimų aptariamą mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose.
- Tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ir mokinių apskaitą mokykloje.
- Organizuoja mokykloje tiriamąją veiklą, mokyklos bendruomenės švietimą vaikų ir mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių ugdymo srityje.
- Teikia siūlymus dėl prevencinių priemonių įgyvendinimo mokykloje.
Psichologas – rūpinasi pozityvaus mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, atsako už krizių valdymą:
- Vertina mokinių galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymo problemas.
- Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais.
- Šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos, psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais.
- Atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.
- Esant poreikiui, atlieka mokinio psichologinį įvertinimą.
- Krizės mokykloje metu teikia psichologinę pagalbą mokinimas, dalyvauja pokalbiuose.
- Teikia siūlymus dėl prevencinių priemonių įgyvendinimo mokykloje.
Pradinių klasių mokytojas – atsakingas už pozityvaus mokyklos mikroklimato kūrimą ir pozityvių vertybių puoselėjimą:
- Sprendžiant konkretaus vaiko problemas, bendradarbiauja ir renka informaciją iš pradinių klasių mokytojų, dalykų mokytojų, dirbančių pradinėse klasėse, švietimo pagalbos specialistų, vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų), paties vaiko.
- Atsakingas už pradinių klasių mokinių prevencinių renginių, konkursų, akcijų inicijavimą ir priežiūrą, sklaidą mokyklos interneto svetainėje.
- Krizės metu teikia informaciją pradinių klasių mokiniams, jų tėvams, dalyvauja pokalbiuose.
- Bendradarbiauja su pradinių klasių mokytojais, pateikia Vaiko gerovės komisijos nutarimus.
- Teikia siūlymus dėl prevencinių priemonių įgyvendinimo mokykloje.
Pagrindinio ugdymo mokytojas - atsakingas už pozityvaus mokyklos mikroklimato kūrimą ir pozityvių vertybių puoselėjimą:
- Sprendžiant konkretaus vaiko problemas, bendradarbiauja ir renka informaciją iš 5–8 klasių mokytojų, klasės auklėtojo, švietimo pagalbos specialistų, vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų), paties vaiko.
- Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, pateikia Vaiko gerovės komisijos nutarimus.
- Krizės metu teikia informaciją 5–6 klasių mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), dalyvauja pokalbiuose.
- Teikia siūlymus dėl prevencinių priemonių įgyvendinimo mokykloje.
Vaiko gerovės komisija
Atnaujinta
Dydis
Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas
2024-04-12 03:23:53
151.28 KB
Individualus švietimo pagalbos teikimo planas mokiniui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių
19.91 KB
Įsakymas dėl vaiko gerovės komisijos sudėties sudarymo
2023-10-25 09:47:14
115.19 KB
2024-2025 m.m. Vaiko gerovės komisijos veiklos planas
2024-10-21 11:08:45
135.27 KB